Mozgások
Alapvető mozgásainkról nincs mit mondani. Talán annyi lenne, a játékot konzolra fejlesztették, így az irányítása konzolon az igazi. Párhuzamosan játszottam PC-n, és PS2-n, első végigjátszásnál, PC-n sokat szenvedtem az irányítás miatt, ugyanakkor PS2-n adta magát az irányítás. Igazán, konzolon tudtam élvezni a játékot. Ugrásnál, ha nem egy mélység van előttünk, akkor bukfencezünk. Állva, pedig ugrunk egyet fel a levegőbe.
Hősünknek vannak speciális mozgási is, hogy ne érjen 3 perc után véget kalandunk.
- Falon futás. Itt egyből négy is van.
- Falon előrefutás. Ilyenkor a fal mellett kel elindulnunk, és a speciális gombot megnyomnunk. Hősünk lába a fal oldalában lesz, és így nagyobb távolságokat tudunk magunk mögött tudni, mint ugrással.
- Falon előrefutás, a végén ugrás. Vannak olyan helyek, nem is ritkán, ahol ehhez a mutatványhoz kell folyamodnunk.
- Falon felfutás. Álljunk a fal elé, és nyomjuk meg a speciális gombot. Ekkor hősünk felfut a falon, de csak egy ideig. A holtpontot elérve, viszont hátraszaltózik. Ez akkor jön jól, ha sima ugrás nem lenne elég a magassághoz.
- Falon felfutás, és ugrás. Olyankor van erre szükség, ha a fallal szemben kell véghezvinnünk valamit. Kapcsoló elérése, függőleges párhuzamos falakon feljutás.
- Ugrás.
Ha egy mélység van előttünk simán, átugorjuk. Ha két függőleges fal van egymással szemben, akkor úgy jutunk fel, hogy az egyik oldalon felfutunk, és ugrunk egyet hátra. Amikor elérjük a másik falat, nyomjuk meg újra az ugrás gombot, ekkor visszaugrunk az előző falfelületre, de már kissé feljebb. Így szökdelve tudunk feljutni. Hasonló módon tudunk lejutni, csak ekkor a falfelület messzebb van egymástól, így szökellünk lefelé. Ez azért ajánlott nagy mélységeknél, mert függeszkedésből leesve meghalnánk.
- Falon kapaszkodva muvelhető dolgok.
- Harcolni a madarakkal.
- Oldalazni, szinteken lemászni, felmászni.
- Átugrani akár egy oszlophoz, vagy egy másik falfelületre.
- Oszlopok, rudak, cseppkövek.
Továbbjutásunkat szolgálják. Az oszlopokon, és cseppköveken, le-fel mászhatunk, és 90 fokonként foroghatunk. Simán elrugaszkodhatunk róluk, csak az ugrás gombot, kell megnyomnunk. Oszlopok általában többedmagukkal fordulnak elő, és közöttük kell ugranunk. A cseppköveknél érdemes megjegyezni, nem lehet rajtuk sokáig függeni, mert leszakadnak. Hangos recsegés figyelmeztet minket. Rudakon forogva, és elrugaszkodva, jutunk át. Rudak lehetnek falak előtt, ekkor ugrás után, ha a falhoz értünk általában ugranunk kell, így jutva feljebb. Lefelé ereszkedésnél, simán esünk le rajtuk.
Irányítás (PC)
W - előre A - balra S - hátra D - jobbra Bal Shift - séta Szóköz - ugrás Jobb egérgomb - cselekvés Bal egérgomb - támadás karddal E, középső egérgomb - tőr használata R - visszatekercselés R + jobb egérgomb - előretekerés C - mégse F - kamera nézőpontja Q - másik nézet Esc - menü
|