rtkels
Prhuzamosan jtszottam a jtkkal kt platformon. Az egyik PC volt, mg a msik PS2. Elszr PC-n kezdtem el jtszani, de az elejn sokat bnztam az irnytssal. Amikor ttrtem konzolra, minden bajom a fstbe szllt, reztem a jtkot konzolra, rtk. Az irnyts amennyire szokatlan volt PC-n, annyira egyrtelmu volt konzolon. Ami PC-n rkba telt, konzolon tzpercek. Annyira lvezet volt konzolon jtszani, hamar mentek az rk, a kaland egyre teljesebb lett. Prgtek a szzalkok. A grafikra nem lehet panaszunk. PS2-n tkletes a grafika, egyszer sem tallkoztam lassulssal, hibval. Amit a TRAOD-nl megszoktam effektek, itt is visszakszntek, csak itt minden sokkal szebb volt. PC-n eloszr egy 1 Ghz-es Gefforce4 Ti4200, konfigon jtszottam. Igaz akkor mg 800x600-ban, de egy hibt nem talltam. Most egy 2.5 GHz-es AMD, Ati Radeon 9800Pro, konfigon jtszom 1280x960-as felbontsban, s az a sok pnz, amibe kerlt a krtya, elfelejtem a jtk sorn. A hangok tkletesek, lvezet a httr hangokat hallani. Engem legjobban kt zene fogott meg, az egyik a brtnben lv ellenfelek bemutatsa, a msik, pedig a ksztk felsorolsa kzben hallhat zene. Els jtszs sorn nem rtettem mirt dobljk a jtkot, a klfldi jtk oldalak, 95% feletti rtkelssel, de amikor konzolon jtszottam megrtettem. A mostanban jtszott jtkok egyike sem fogott meg annyira, mint a Prince of Persia negyedik rsze. Jtszani, s megszeretni, ez az rzs, legutbb a Zanzarah cm jtknl fogott meg. Mivel nagy Tomb Raider rajongnak mondom magam, sajnos ki kell jelentenem, amennyire csalds volt elsre az Angel of Darkness, annyira megszerettem a Sand of Time-ot. Azta persze nagy szerelem az AOD, de ott tbbet vrtam. Az sem zavart jtk sorn, hogy nem menthetek mindenhol, mert nem is volt r nagyon szksg. Mindig a legjobbkor kellett menteni. Azt hittem milyen hlyesg ez a fix ments, de vgl nem zavart. Mindenkinek ajnlom a jtkot, aki szereti a kalank-akci jtkokat. Aki teheti konzolon, jtsszon, nagyobb lvezet nyjt, mint PC-n. Azrt adok 98%-ot a jtknak, mert szmomra rvid, mg sokig elidztem volna hsmet terelgetve.
Minimlis rendszerkvetelmny
Processzor: 800 MHz-es P3, vagy AMD Athlon Opercis rendszer: Windows 98 SE, ME, 2000, XP Memria: 256 Mb RAM DirectX: DirectX 9.0 vagy jabb Videkrtya: GeForce3 vagy jobb (Kvve: GeForce4 MX, illetve Ati Radeon 8500) Lemezterlet: legalbb 1,5 Gb. CD-ROM: 16x-os vagy gyorsabb Hangkrtya: DirectX 9.0 kompatibilis, vagy jobb
Ajnlott konfigurci
Processzor: 1GHz-es P3, AMD Athlon Memria: legalbb 256 MB RAM DirectX: DirectX 9.0 Videkrtya: GaForce4 vagy Radeon 9500 Lemezterlet: 1,9 Gb. res lemezterlet CD-ROM: 16x-os vagy gyorsabb Hangkrtya: DirectX 9.0 kompatibilis
|