A jtkmenet
A jtk menete is gykeres vltoztatsokon ment keresztl. Sokkal nagyobb szerephez jut majd a harc s az akci. Teht a msodik rszt sokkal inkbb az akcijtkok kz lehet majd sorolni, ellenttben az els rsszel, ami inkbb a kalandjtkok kz tartozik. A harcrendszer sokkal vltozatosabb s interaktvabb fog vlni. A fejlesztk elmondsa szerint a mozgsok trhza szinte vgtelen. A krnyezetnkben tallhat trgyakat kiindulsi pontoknak hasznlhatjuk tmadsaink sorn. Vagyis brmirl el lehet majd rugaszkodni.
A msik jdonsg, a harcrendszert rint vltoztatsok kzl, a ktfegyveres harc megjelense lesz. F szablynkat mindig magunkkal fogjuk hordani, de a msik keznkben is lehet fegyver, ha az ellenfeleinktl elvesszk azt. s mivel az ellen trhza rengeteg eszkzt tartalmaz, a mi harci techniknk is vltozatos lesz. Csak kpzeljk el a fhst kezben egy tbb szz ves karddal, valamint egy buzognnyal. Az j fegyver j mozgst is jelent. Brmelyik halloszt eszkzt, melyet elvesznk, el is dobhatjuk. A trailerben lthatjuk is, ahogy a kard az egyik rosszfi arcba frdik. Termszetesen a jtkban ez szintn azonnali hallt fog okozni (pedig milyen mks lenne ha fejben egy karddal hadonszna tovbb a src :-) - SirKhan). A msik fontos komb az ellenfelek lefejezse. Gondolom egyrtelm, hogy ha ezt alkalmazzuk, akkor tbbet nem fog felkelni a fldrl a pciens. Ha mr a jtk erre a dark feelingre pl, akkor bizony szksg van a brutalitsra is. Tovbbra is fontos szerephez fog majd jutni az id homokja. Br a mgikus tr mr nincs a birtokunkban, de hercegnk mgis kpes az id vltoztatsra. A SoT-ban megismerttl eltr mdon a folytatsban is lehetsgnk lesz az id lasstsra. Ez esetben azonban a lassts csak a krnyezetnkre hat, a karakterre nem. Vagyis, mi ugyan olyan sebessggel fogunk mozogni, mintha normlisan telne az id, de a krlttnk lv tr egy msik idskba kerl majd t. Ennek nemcsak a harcban lesz nagyobb szerepe, hanem a jtk logikai rszeiben is. Pldul szeretnnk tjutni valami csapdn, ami iszonyatosan gyorsan mozog, vagyis fizikai kptelensg keresztl menni rajta, de ha lelasstjuk az idt, akkor mr viszonylag knnyedn tjuthatunk rajta. Lesznek pontok a jtkban, ahol lehetsg lesz visszautazni az idben. Ezek leginkbb a logikai helysznek. A mltban megvltoztatott dolgok kihatssal vannak a jelenre s a jvre is. Vagyis, ha a mltban egy koszlopot kidntnk, akkor az a jelenben is gy lesz. s ha ott kzben felcseperedett egy lin, akkor arra trugaszkodva knnyedn elrhetnk egy prknyt, vagy egy ltrt.
Ahogy azt a mellkelt brn is ltni lehet lesz nhny igen nagy termet ellenfelnk. Azok a hatalmas, pnclos titnok valjban nem is brnak olyan nagy jelentsggel. Nem egyszer fogunk velk tallkozni. Legyzskhz azonban tnyleg szksgnk lesz az gyessgnkre. Mindegyiknek meglesz majd a maga gyengje. Lesz amelyiknek a vdlija sebezhet, s nhny jl irnyzott csaps utn trdre rogy. Ilyenkor csak fel kell majd futni a htra, s mris bevihetjk a vgzetes tmadst. Minden egyes ris ellen ms-ms taktikval kell majd harcolni, gy nem fog monotonn vlni az azonos ellenfelek ellen val kzdelem. Remljk tnyleg gy lesz! |