Történet
A játék bevezető története meglehetősen egyszerű, mondhatni lényegre törő. Advavanegy hatalmas hadvezér, aki éppen egy kastélyt ostromol. Adva van annak a fia – főhősünk –, aki kihasználja ezt az alkalmat egy kis gyakorlásra, illetve hírnévszerzésre, így belopakodik a kastélyba, hogy elcsenje az Idő Tőrét. Végül pedig adva van egy varázsló, kinek javaslatára a hadizsákmányként a szultán színe elé cipelt Idő Homokját a herceg útjára engedi – megpecsételve ezzel a palota összes lakójának sorsát. A homok ugyanis nem szeret csak úgy a szabad levegőn lézengeni, így azonnal beköltözik a palota szinte összes lakójának a testébe, gonosz homokszörnnyé alakítva őket. Egyedül hárman maradnak életben: a herceg, a gonosz varázsló és Farah, az elfoglalt kastély hercegnője, későbbi segítőnk.
|