THE HALL OF LEARNING (69%)
2004.09.18. 09:04
THE HALL OF LEARNING (69%)
A célod, hogy feljuss a toronyba. Látod középen azt a hasábot, rajta azzal a furcsa jellel? Arra kell a napfényt a tükrök segítségével ráirányítani. Menj vissza a könyvtár bejáratához, és fordítsd a nagy tükröt a könyvtár felé. Törd be balra a falat, majd kövesd a fényt. Húzd el a tükröt szemben. A padlón látod is a megfelelő helyet, hogy hova kell tenni. Utána a jobboldali tükröt is húzd el, hogy továbbítsa a fényt. Kövesd tovább a fényt, menj újra a bejárat felé. Húzd el a következő tükröt is úgy, hogy a fény a betört falon át menjen. Jön az utolsó tükör. Ha ezt is a helyére toltad, akkor máris egy problémával kevesebb van. Mássz fel a középső hasábra, ami az imént emelkedett fel, és onnan ugorj balra a kapu tetejére, sétálj ki a keresztrúd szélére. Onna ugorj át a kis platforma, ahonna falfutással eljutsz a következő kis szigetre. Sétálj ki a szélén, és kapd el a zászlórudat. Lengj át az emeletre, menj egy kicsit tovább. Farah meghúz egy kart, mire előjön egy szimbólum. Forgasd felé a tükröt. Fuss neki a falnak, és nyomd be a fehér gombot. Előjön egy könyvespolc. Ennek és a másik falnak a segítségével ugorj fel a legtetejére, és falfutással juss el a következő kis platformig. Siess, mert nemsokára vissza fog menni a helyére a polc. Még egy falfutás, majd ugrás, és kapd el a létrát. Mássz fel, szerezd meg a homokot. Ugyanabba az irányba - a szeletelő kikerülése végett - fuss neki a falnak, és ugorj el. Menj végig a gerendákon. Vigyázz, mert nemsokára denevérek támadnak meg. Ha levágtad őket, ugorj át a másik gerendára, és mássz le a padlóra. Falfutással menj el a négy szeletelő között. Törd be a falat, és menj végig a folyosón egy kis plusz életerőért. Menj vissza a középső placcra. Menj végig jobbra a gerendákon, közben ugorj egyet, mert a közepe leszakad. Forgasd el a tükröt az óramutató járásával megegyező irányban. Indulj el a gerendán arra, amerre a fény mutat. Hopsz, leszakadt, nembaj, menj akkor a fénytől jobbra lévő gerendán. Az egyik ága le fog szakadni, úgyhogy a másik leágazásról ugorj át a szemben lévő placcra. Ugorj fel a második rúdra, onnan pedig a gerendára. Menj tovább a gerendákon, arra amerre tudsz. Készítsd elő a kardod, mert egy csapat denevér fog megtámadni. Ereszkedj le a tükrökhöz, és told őket a megfelelő helyükre. Utána fuss végig a bal oldali falon, és kapd el a párkányt az oszlopon. Ess le két szintet. Menj jobbra, ugorj a középső kis platformra, onnan pedig falfutással menj a már ismerős szintre. Told a megfelelő helyére, a fénysugárba a tükröt. Juss át a másik oldalra. Ugorj át a korláton a fénysugárnál, és ugorj át a placcra. Onna ugrálgass végig, amíg ki nem kötsz a másik oldalon. Menj a másik végébe a szintnek, és ahol nincs korlát, ugorj le a szekrényre. Szedd fel a homokot, majd ugorj le. Igyál, ha kell, és ments egyet, ha gondolod. Most vissza kell jutnod arra a szintre, ahol Farrah is van. Majdnem ugyanoda kell menni. Állj meg az utolsó kiugrónál, ahol ha balra fordulsz, látsz egy kötelet. Ugorj rá át, majd onnan a következőre, majd a szegélyekre. Menj végig a párkányokon, ugorj át a létrára, és mássz fel. Törd be a falat, majd a következőt is, és a következőt is. Menj vissza, át az új hidon. Ezen a részen van két tükör ugye. A középsőt hagyd békén, húzd el az útból, és a szélsőt húzd oda a középső helyére. Utána a két betört fal közöttit is húzd ki, úgy, hogy a fény kinyissa neked a nagy kaput. Menj vissza, át a három betört falon. A terem felé falfutással ugorj fel a falra, és onnan ereszkedj szépen le. Ha szereztél egy kis sérülést, orvosold egy kis vízzel. Menj be a kapun, és szerezd meg az új kardod. Húzd meg a kart, és sprint a szemben lévő oldalra, át a bezáródó kapu alatt. Előtte még töltsd fel magad, mert egy szép kis harc áll előtted. Menj le a lépcsőkön, és győzd le az ellenséget. Ha megvagy, ments egyet.
|