Prince World
Hírdetés
Üdvözlök mindenkit a Prince of Persia honlapon,ahol minden érdekes dolgot megtalálsz a játékokról. Ha kedvetek van játszhattok az internetes verzióval az Extrák menüben. Kérdéseiteket a Chat-be illetve E-mail-be írjátok. Tekintsétek meg a Doom World és a GTA Superworld oldalakat is. Jó szórakozást kívánok.
 
Főoldal
 
Menü
 
Levél nekem
 
Prince of Persia segítség
 
Prince of Persia 1
 
Prince of Persia 2
 
Prince of Persia 3D
 
Prince of Persia Sands of Time
 
Prince of Persia Warrior Within
 
Prince of Persia The Two Thrones
 
Extrák
 
Letöltések
 
Ajánld az oldalt!
 
Reklám

Szavazz rám a Hungarian Top10-en

 
Társoldalak
 
Interjú

PRINCE OF PERSIA 2 : Interjú Mikael Labat-al

A Prince of Persia 2 felkavarta a kedélyeket, mióta bemutatták az idei E3-on. A klasszikus sorozat 3D-s változatának tavalyi évi felújítása nagy sikert aratott, hála a gyönyörű grafikának és az ütős játékmenetnek. Lehetőségünk nyílt kivallatni Mikael Labat rendezőt, aki keményen dolgozik az Ubisoft montreali stúdiójában a Prince of Persia 2 fejlesztésén, a játék új kinézetének evolúcióján.

GameSpot: Mit tartanál az első Prince of Persia művészi terve legfőbb erősségének?

Mikael Labat: Nos, a Prince of Persia: The Sands of Time a 2003-ban megjelent játékok egyik legeredetibb darabja. Perzsia nemcsak rendkívül gazdag, hanem egyedülálló témája a videojátékoknak. Azt hiszem, sikerült megragadnunk ennek az univerzumnak a titokzatosságát, és ez teszi olyan vonzóvá a játékot. Számos művészi és tervező program tette lehetővé számunkra, hogy elérjük ezt a minőségi színvonalat. A produkció elkezdésekor hatalmas mennyiségű információt gyűjtöttünk a perzsa stílusra vonatkozóan. Ennek segítségével egy nagyon hiteles világot tudtunk alkotni. És hála a lenyűgöző technológiának, a PoP: SoT lett a tavalyi év konzolos játékainak egyik legszebb darabja.

GS: Visszatekintve, az első játék mely elemein szerettetek volna csiszolni? Hogy hatott ez a PoP2 művészeti fejlesztésére?

ML: Nos, nem nevezném ezt "csiszolásnak", hiszen a PoP: SoT egy olyan játék, amely majdnem tökéletesre csiszolására igen sok időt fordítottunk. Ám természetesen maradt hely a fejlesztéseknek is, de ez eltérő gondolkodási módot igényelt. Teljesen megváltoztattuk a művészi beállítódást, hogy új megoldásokkal lepjük meg a játékost. Célunk, hogy a környezetet még csodálatosabbá, részletesebbé, élővé, elmélyültebbé varázsoljuk . A karakterdesign is központi kérdés. Valójában, a PoP2 fejlesztésekor ez volt az elsődleges célkitűzésünk: emlékezetes szereplők életre keltése, azok a hősök vagy ellenfelek, akikre a játékosok emlékezni fognak. És úgy gondolom, idáig sikerült tartani magunkat ehhez.

Új képek jelentek meg a készülő játékból.

Igazság szerint semmi újdonság nincs bennük, csak az eddig megismert, ellenségek, és helyszínek.

Megjelent egy hivatalos másfél perces videó a készülő új POP játékból!

A napokban a hivatalos, bár teaser POP2 (ami valójában POP5 :-)) oldalon egy renderelt videó. A videó nevében benne van az E3 monogramm is, ami feltételezi, hogy csak a kiállítás kedvéért renderelték le az ingame jeleneteket.
A játék idén karácsonykor, jelenik meg, a legkedveltebb platformokra. (PlayStation 2, Gamecube, XBOX, PC)
Már csak fél évet kell kibírnunk, a megjelenésig. :-)

PRINCE OF PERSIA 2 - FRISS BENYOMÁSOK A 2004-ES E3-ON!

Az idei E3-ra az Ubisoft az átmenetileg Prince of Persia 2 címet viselő játékkal érkezett. Az új stuff főszereplője ugyanaz a Herceg, akit a tavalyi év "The Sands of Time" c. játékából már megismertünk - habár az új főhős érettebb, sötétebb, és fenyegetőbb megjelenésű. Ugyanakkor képzettebb harcos, jobban szeret két karddal küzdeni egyszerre. Minden harci és akrobatikus képességére szükség lesz, hogy legyőzze Dahakát, egy lényegében legyőzhetetlen ellenfelet, aki állítólag maga a végzet. Dahaka a Hercegre titokzatos okokból vadászik céltudatosan és könyörtelenül, mely okok talán hősünk korábbi, az idővel való manipulációjára vezethetők vissza, melyet a mágikus homokkal és a bűvös tőrével vitt véghez. Végül a Hercegnek a birtokában levő hatalmat kell használni ahhoz, hogy visszamenjen az időben, és elpusztítsa magát a homokot, mielőtt a verhetetlen Dahaka, aki a "jelenben" esetlen, acélfegyverzetet viselő emberi lény, őt pusztítja el előbb.

A játék E3-ra hozott, frissített verziója jelentősen jobban nézett ki annál, amit nemrég láttunk. A játék textúrái jóval tisztábbak, a keretarány (frame rate?) pedig szilárdabb. A Herceg új képességeiből is láthattunk néhányat, pl. egy fegyveres ellenség mögé szökkenés, az ellenség kardjának ellopása, majd a két karddal az ellenfél lefejezése. Pár új akrobatikus képességet is láttunk, míg továbbra is képes a falakra felrohanni. Továbbá most már a falon szaladva is képes támadni, illetve oszlopokon ugrálni és kötelezni. Mi több, képes megragadni a hosszú fali szőnyegeket, így nagy magasságokból is le tud csúszni.

Láthattunk párat ifjú hősünk időzített támadásaiból is. Akár az előző részben, a Herceg használhatja a mágikus homokot, hogy lelassítsa az időt. Ám - amint láttuk - a főhős képes csupán az ellenfeleit is lelassítani, miközben ő a megszokott, fürge ütemben mozog. Ugyanakkor a homokkal rövid időre hihetetlen sebességre képes felgyorsítani magát. Például az egyik jelenetben pár ellenség vette körül. Ekkor szó szerint köddé vált, és csak annyi ideig láthattuk, amíg megölt egy ellenfelet. Majd ismét köddé vált, és egy másik ellenség kivégzésére ismét megjelent.

Úgy tűnik, a Prince of Persia 2 kiváló fogadtatásra számíthat. A játék az év végén jelenik meg PC-re, PS2-re, XBoxra és GameCube-ra.

 

AZ AKCIÓDÚS PRINCE OF PERSIA 2 VADONATÚJ HARCRENDSZERREL EGÉSZÜL KI!

San Francisco, CA - 2004. május 6. - Az Ubisoft, a világ egyik legnagyobb videojáték kiadó vállalata a mai napon bejelentette, hogy a cég díjnyertes montreali stúdiója már készíti a Prince of Persia 2 (munkacím, Leginkább POP5 lenne, az igazi, Hamster) -őt, a 2003-as év bombasikerének számító Prince of Persia: The Sands of Time folytatását.

Hivatalos oldalHercegünknek ezúttal a vérontás és a titokzatosság útját kell végigjárnia, hogy elkerülje előre megjósolt halálát. Utazása egy elátkozott szigeten álló erőd belsejébe vezet, amely az emberiség legnagyobb félelmeinek otthona. Csupán kegyetlen megoldással, elkeseredett kihívással, és az új, halálos harcművészet mestereként képes a Herceg új szintre emelkedni - és túlélni ezt a végső próbatételt.

A küldetés teljesítése érdekében a Herceg vadonatúj, szabadfogású harcrendszert kapott, amely lehetővé teszi a játékos számára, hogy szabadjára engedje harcos indulatait. Minden játékrajongó egyéni küzdőstílust fejleszthet ki magának, miközben a környezettel van interakcióban, és irányítja az Idő Pusztítását. Egész fegyverarzenálban lehet válogatni, amelyeket egymással kombinálva halálos harcművészet mesterei leszünk. A Prince of PersiaR 2 ígéri, hogy a játék rajongói keményebben küzdhetnek, és hosszabb ideig játszhatnak, saját egyéni harcművészetük képzett mestereként.

"A Prince of Persia The Sands of Time c. játék lett 2003 kritikailag legjobb fogadtatású játéka" - mondta Yves Guillemot, az Ubisoft elnöke és ügyvezető igazgatója. - "A Prince of Persia R 2 -vel mesterművet kívánunk létrehozni, amely egy lépéssel továbbviszi az akció-küzdelem műfaját. Egy még kiválóbb játékot készítünk, amely bizonyára ismét meg fogja győzni a kritikusokat és a nagyközönséget egyaránt."

A Prince of Persia sorozat - Perzsia legendái

Ki ne hallott volna még a Prince of Persiáról?

Minden 1989-ben kezdődött.

A videojáték-ipar még a kezdet kezdetén állt - az az időszak, amikor akár egyetlen (vagy több) ember is magáénak tudhatta a programozás kincsét. Egyikük volt Jordan Mechner, a világrengető Prince of Persia-val.

Azon felül, hogy a helyszín egy kaland összes jelentős elemét tartalmazza, a történet egy teljes mértékben eredeti és mágikus világban játszódik: a középkori Perzsiában.

A játékos a Herceg bőrébe bújik, aki megszökött egy jól őrzött, csapdákkal teli labirintusból, hogy imádott Hercegnőjét megmenthesse a gonosz Jaffar vezír karmaiból. Körülbelül egy órás időkorlát alatt el kell kerülnie a rejtett halálcsapdákat, csúnya tüskékkel teli mély gödrök felett kell átugrania, veszélyes rejtvényeket megoldania, és képzett harcosokkal megküzdenie.

Technikai oldalról nézve először láthattunk teljesen animált karaktereket, valamint egy egész videó-részletet, melyek célja az igazán realisztikus animáció (Jordannak le kellett filmeznie a bátyját, a Herceg mozgásának kidolgozásához!).

Vagyis ez volt az első alkalom, amikor igazán nagyszerű kihívást állítottak a játékközösség elé, és megszületett egy új típus: a kalandjáték.

1993-ban a Herceg visszatért a Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame (Az árny és a láng) c. játékban.

Hősünknek ismét legrosszabb ellenségei bosszújával kellett megküzdenie - ezúttal már a mágia is szerepet kapott. Az Ezeregyéjszaka egyik értékes meséjében a Hercegnek ismét meg kell mentenie a Hercegnőt, és a birodalmát ... Ennek érdekében roppant kastélyokat és templomokat kell bejárnia Perzsia-szerte, amelyek tele vannak kanyargós csapdákkal, komisz rejtélyekkel és vérszomjas katonákkal, akiknek csupán egy célja van: Hősünk halála. Közben saját árnyékát, és a Szent Lángot is meg kell fékeznie - és olykor meghalnia, csak azért, hogy erősebben térhessen vissza.

Csodálatos játékélmény volt, tele vegytiszta akcióval, egy fantasztikus, keleti világban.

Ez a két játék legendát teremtett, és a sorozatot el kellett készíteni.

1996 elején új játékot terveztek, és minden együtt volt ahhoz, hogy újabb forradalmat csináljanak. Az új játék célja, hogy a két első epizódot egy harmadik dimenzióba hozza, megtartva azok lényegét. Sok akció, csúnya csapdák, pengék és tüskék jelentek volna meg mindenhol, hogy karóba húzzák vagy lefejezzék a Herceget; a csatákat még inkább harcosabbakká alakították volna; az animáció a korábbi ópuszokénál is nagyszerűbbnek készült; a perzsa képzelet pedig elérte volna a maximumát ...

Ám az elvárások túl nagyok voltak a kor technológiájához képest, főleg 3D témában. Emellett a fejlesztőnek anyagi gondokkal is meg kellett küzdenie ...

A játékot végül 1999-ben adták ki: míg valódi kísérlet történt a korábbi részek szellemének megragadására, a Prince of Persia 3D nyilvánvalóan nem csinált forradalmat a játékiparban.

A Lángot most az Ubi Soft ragadta magához, és kanadai stúdiójuk mélyén, azon a helyen, ahol olyan nagyszerű játékok születtek, mint a Splinter Cell, egy vadonatúj Prince of Persia-n dolgoznak, az összes olyan alapanyagot felhasználva, amelyeknek köszönhetően az első két játék népszerű lett, kivételes technikai tudással felvértezve: a Prince of Persia The Sands of Time-on.

Készüljetek fel a perzsa viharra ...

 
Hírdetés
Üdvözlök mindenkit a Prince of Persia honlapon,ahol minden érdekes dolgot megtalálsz a játékokról. Ha kedvetek van játszhattok az internetes verzióval az Extrák menüben. Kérdéseiteket a Chat-be illetve E-mail-be írjátok. Tekintsétek meg a Doom World és a GTA Superworld oldalakat is. Jó szórakozást kívánok.
 
Óra-időjárás

 
Számláló
Indulás: 2004-09-07
 
Naptár
2024. Február
HKSCPSV
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
01
02
03
<<   >>
 
Kezdőoldal
Válassz engem kezdőoldalnak!
 
Szavazás
 
Névnap
 
A hét képe

 
Webshop

 

     2490 FT

 
Keresés
 
Szavazások
 
Cikkek
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ajánlott linkek

This free script provided by
JavaScript Kit

 
Zene
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal